information.

Aangezien ik de laatste tijd niet heel erg aanwezig ben geweest met het bloggen leek het me wel zo netjes om toch even te vertellen waarom niet en al die onzin. Oh en omdat ik een paar dingen iets wil aanpassen leek het me wel handig om dit allemaal in een informatie artikel te zetten..

• Waarom heb ik zo lang niks gepost?
Goede vraag, echt een hele goede vraag. Ik had voor mijn gevoel niet echt door dat ik nog steeds een blog had waarop ik soms een blogpost moest uploaden.. Ik had heel af en toe zoiets van hé dat is er ook nog, echter waren dit soort momenten meestal vlak voordat ik in slaap viel. En dan nu nog even de basic onzin dat ik ook gewoon druk was met school en werk.

• Wanneer komen er nu blogposten?
Ik ga niks doen qua vaste dagen met het bloggen omdat ik zelf nergens aan vast wil zetten. Ik ga proberen sowieso weer wekelijks te posten maar misschien ook wel minder vaak of juist vaker. We zullen het wel zien. Ik ga proberen om wel weer echt te bloggen en niet dat ik een maandje telkens afwezig ben en er dan vervolgens zo'n shit artikel online komt met informatie en duizend excuses over waarom ik zolang niks gepost heb.

• Wat gaat er veranderen?
Verschillende dingen. Het zijn allemaal kleinere dingen die ik wil veranderen en die waarschijnlijk amper opvallen maar ik zet ze hier toch even neer (stiekem als herinnering voor mezelf)..

---- Titels:
Ik wil de titels van mijn blogposten graag een beetje aanpassen in de toekomst (wow). De persoonlijke titels zijn nu telkens Personal Updates maar dat wil ik graag gewoon Personal noemen en dan telkens met het deel erachter dus dan krijg je zoiets als: personal • part (?) Waarschijnlijk ga ik vanaf nu hetzelfde doen met outfits, eventueel ga ik straks nog even alle titels hiervan aanpassen.

---- Foto's:
Ik ben nog een beetje zoekende in een vaste manier van het bewerken van foto's maar ik hoop dat ik binnenkort toch een bepaalde manier kan vinden waarop ik al mijn foto's ga bewerken zodat het allemaal één geheel wordt.

---- & meer:
Op het moment weet ik dat ik bepaalde dingen graag wat wil aanpassen maar ben ik er nog niet helemaal uit. Als je de laatste tijd dus wat shit ziet veranderen weet je hoe het komt.

 



















CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top