a few outfits • part two


Hey i'm alive, wat een wonder. Oké het heeft (behoorlijk) even geduurd voordat ik weer een nieuwe blogpost heb gepost maar i'm back. Hoewel ik een tijdje niks meer heb geschreven heb ik nog wel enkele outfits waarvan ik er nu drie met jullie ga delen!


Okay first of all, sorry dat ik zo tering lang niks gepost heb. Geen idee waarom eigenlijk, ik had gewoon geen zin en vergat (meer dan) de helft van de tijd dat ik sowieso nog een blog had om eerlijk te zijn. Ik ben benieuwd hoe het nu weer verder gaat, maar we zullen zien!

OUTFIT ONE



Ik ben sinds kort weer helemaal into de wat oudere shit in mijn kast waaronder dit vest. Ik heb dit in 2012 of zoiets gekocht en heb hem jaren niet meer serieus gedragen, tot nu. Ik zag hem weer in mijn kast hangen en wilde hem weer dragen.

                    O U T F I T   D E T A I L S
VEST: Adidas (gekocht in de Decathlon in Frankijk)
SHIRT: Zara
BROEK: H&M
SOKKEN: Nike
                  SCHOENEN: Converse All Stars








OUTFIT TWO


Another one met een vest, ik weet niet waarom ik ineens van vesten houd maar ja zo is het nou eenmaal. Ditmaal is het geen paars maar een knalrood vest met aan beide kanten een witte streep over de mouw. Ik moet zeggen dat ik dit vest oprecht very nice vind en het ook echt een goede aankoop vind.

O U T F I T   D E T A I L S
VEST: H&M
SHIRT: Zara
BROEK: Bershka
SOKKEN: uit mijn zusjes kast
SCHOENEN: Converse All Stars

OUTFIT THREE


Merk eigenlijk nu pas op dat alle drie de outfits met een jasje/vest zijn oeps. Ik heb dit vest afgelopen week besteld en was hella excited over hoe het jasje zou zijn. Aan de ene kant was ik best wel bang dat de kleur me niet leuk zou staan of dat het niet mooi was in het echt. Uiteindelijk vind ik het echt een geweldig jasje, i love it.


O U T F I T   D E T A I L S
JASJE: Berhska
HEMD: goede vraag
BROEK: Bershka
PANTY: Get Dressed
SOKKEN: Primark
SCHOENEN: Vans

Nou guys, we zullen zien wanneer ik weer een nieuwe blogpost schrijf.. X






















CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top