outfit of the day • thirty-nine

Vlak voor Pasen moest ik weer eens een nieuwe trui bestellen (ook al is het lente, ik blijf truien kopen) en toen die binnenkwam was ik dan ook weer helemaal intens gelukkig. Doordat mijn hoofd de eerste keer met het outfit foto's maken niet helemaal deed wat ik wilde (die foto's konden echt niet) heeft het even geduurd voordat er ook een outfit post van kwam. Maar hé, ik plaats ook zo weinig outfit of the day blogposten dat er nog wel één bij kan!


Om eens te beginnen met een fun fact, deze trui heeft zakken. Ik heb hem (een maat te groot) aangehad in de JD zonder dat dit me opviel maar toen die binnenkwam zei mijn zusje ineens dat die zakken had. Ik had de trui aan op dat moment en dacht echt whut maar het is dus wel zo. Een ander fun fact, ik ben echt zo'n persoon die de hele dag naar de track en trace code kijkt om te zien waar haar pakketje is. Alleen toen zat ik in maatschappijleer en werd ik ineens gebeld door de bezorger met de vraag waar mijn huis was, hij was namelijk verdwaald of iets in die richting. 

In elk geval, mijn eerste week meivakantie gaat steeds sneller voorbij jammer genoeg. Op het moment ben ik een paar pogingen aan het doen om mezelf nieuwe dingen te leren met video's bewerken (toch een leerzame vakantie dus). 

Liefs,

---------------------------------------- D E T A I L S --------------------------------------
Sweater: Adidas (JD)
Rok: H&M
Panty: Hema
Sokken: Adidas
Schoenen: All Stars - Converse
---------------------------------------- D E T A I L S --------------------------------------





CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top