MUA UNDRESS YOUR SKIN SHIMMER HIGHLIGHTER • Review

Afgelopen zaterdag ben ik twee keer bij de Kruidvat geweest om gebruik te maken van hun awesome actie: 1+1 op alle make up. Onder de verschillende make up producten die ik kocht hoort deze highlighter van MUA. Vandaag review ik hem voor jullie: mijn mening over de MUA Undress Your Skin Shimmer Highlighter!

  

First of all, de verpakking van het product is heel simpel en clean. De naam en het merk staan er duidelijk op en je kunt door het doorzichtige plastic het product zien. De witte kleur van de verpakking staat er prima bij en houdt het geheel mooi rustig. Niks op aan te merken dus!

Ik vind het erg leuk dat de highlighter niet de typische vorm heeft en helemaal glad is maar dat er echt een golvend patroon in zit. Een erg leuke toevoeging! De kleur van de highlighter ziet er ook veelbelovend uit en ik was er ook erg benieuwd naar!


De highlighter is goudkleurig, het gouden is niet overheersend wanneer je de highlighter aanbrengt maar is wel lichtelijk te zien. Ik vind het persoonlijk een mooie kleur! Zelf had ik ook nog geen gouden highlighter in mijn bezit en daarom ben ik er ook extra blij mee.

De dekking van de highlighter wordt steeds beter, hoewel het me de eerste twee/drie keer langer duurde om het gewenste aantal product aan te brengen komt er nu steeds meer product van af wanneer ik de highlighter gebruik.



De highlighter werkt erg gemakkelijk, met enkele keren over het product heen gaan met een kwast heb je al snel een mooie, natuurlijke glans op je huid. Het product pakt goed op mijn huid en werkt ook erg prettig met een crème highlighter er onder of in combinatie met andere highlighters! Ook is de highlighter goed op te bouwen, je kunt makkelijk verschillende lagen over elkaar heen doen tot en met je het gewenste effect krijgt. Persoonlijk vind ik de highlighter erg mooi. Hij is makkelijk aan te brengen en past goed bij blush en bronzer/contour.

In mijn geval blijft de highlighter de hele dag goed zitten, ik draag hem in combinatie met een fixing spray van de Etos en draag ongeveer drie tot vijf laagjes. Ook met het uitgaan blijft de highlighter erg goed zitten, als je thuis komt na een avond uit (+ voorzitten) is de highlighter nog steeds te zien. In combinatie met mijn Sleek Highlighter is hij wat opvallender.

Ik vind de highlighter heel erg mooi en fijn werken! Aangezien het ook nog erg lang blijft zitten is het voor mij een ideaal make up product en is die zeker mijn geld waard. Je kunt de highlighter zelf ook halen voor 5,99.

Liefs,

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top